Wednesday, May 7, 2008

Drawing nightmare

老實說Fei Sir d功課真係唔容易做,少 d時間同心機根本沒有辦法做到,如果說以此作為挑戰自己,成功當然高興不過在過程中就痛苦萬分~~~~

唔計花在畫之時間,正係夾首歌同段已經處理好ge片,就足夠通頂~~~~ 好彩先前因為死機換左個腦,如果唔係都唔知點Render

又從同學口中先知道自己段片做長左,不過算了~~~~~~飛蛇我真係盡左力,畫得唔好別見怪!



4 comments:

Anonymous said...

花子~~首先,妳做長左條片,咁製作時間當然會變長啦,不過首歌好爆!正!

其次,點解個畫面速度咁慢既?定我個速度太快呢?我一陣都將我條片放上BLOG先!

Hay

~花子~ said...

吓~~~~速度太慢!

我覺得剛剛好,比較有真實感 wor~~~
之前看飛蛇在堂上show o果段片,快到我有點頭暈同想嘔

Anonymous said...

我都係ar~~~快得jor~~都5知自己做緊咩...不過花子呢條ge長度適中, 睇得幾開心

蚊:)

Anonymous said...

係??? 咁我條片妳一定睇到嘔,睇之前準備嘔吐袋~ :D

Hay