Friday, September 25, 2009

Air on G String

因為要再一次面對Cello,突然想起了自己很喜愛的 Air on G string (J.S.
Bach),忽發奇想的花子居然想重學此曲~~~~

在Youtube找到不同的版本,有Sarah Chang (Violin)、Julian Lloyd Webber
(Cello) 、Bobby Mcferrin (Vocal).....etc.

其中有速度過慢、或過快的~~~~~有好勁的一邊指一邊唱的Bobby Mcferrin,
不過花子找著的,是一個我認為速度配合樂譜的版本,雖然當中也有很不足
的地方,不過都算是可以的了~~~~~






P.S. 花子與Bach是不同年同月同日生:p
Sandy, 當我看Lloyd Webber版本時心裡有點不舒服,那傷痛只有你會最
能明白我~~~謝謝你借琴讓我療傷!

1 comment:

sumyee chilok said...

有冇諗過做多隻之後畀我同你掟爛佢發洩呢??? kakaka

有個傻諗法,掟爛之後再送畀傻仔,不過唔係示威,係多謝佢,如果唔係點會有今日、又可以揾到自己真正嘅目標呢??

要面對呢堆屍骸、要重新認識自己嘅,應該係傻仔,唔知佢醒未呢??