Tuesday, April 1, 2008

Give up~~~~


我以為我心之所往的是伴我成長之音樂,可恨的是愛之深、恨之切~~~~


因為心碎選擇放棄,卻不能真正放棄得了~~~


藕斷絲連的心,定期會帶來悸動~~~~


每放棄一次,從新拾回之後反而更加喜愛~~~~


可笑是痛苦的回憶,竟是那強力漂白劑 ~~~~~
現在的我到底算是Give up?還是 keep it frozen?
我唯一可知道的是 time can tell the truth!









3 comments:

sumyee chilok said...

o係呢方面我都癿得好疑惑、又會懷疑自己,不過有樣嘢一直冇變又係肯定嘅,縱然o係自己生活同church內已經好少"掂"樂器呢"飯" (不過我希望只係暫時性、係放緊一個較長嘅假期 ...),但無可否認份份工都同 mucis/performing arts有關,總算幾滿足,但唔知點解,雖然個個人包括自己都知道教琴可以揾好多$$$,但總係唔想將佢變成生財工具,實在好冇意義又污染左呢個興趣,part-time都重可以嘅 ...michelle,你覺得我係懶 / 藉口呢?? 我實在覺得full-time好沉悶ah ...

~花子~ said...

sumyee 其實我個情況都係不明朗,樂器已經唔算連我最愛ge vocal 我都沒辦法感受到那喜悅~~~~如果我能夠再進修及考試我一定再請妳幫手伴奏~~~~~

我都好明白如果full-time 教琴真係會人都癲,遇到好ge學生都話有意義,o果D小姐少爺仔其實都係D阿媽迫學,堂堂即興有天份都可以過到骨~~~~唉~~~~~,沒興趣沒天份沒努力o果D,只令老師受罪又勞氣~~~~

所以我之前因為衝不過那關口,一直都好自責自己對不起老師,而無奈地選擇放棄~~~~~

sumyee 妳現在還有沒作曲?

sumyee chilok said...

多謝你畀面wor,如果你要考我會免費幫你 accomp. ga,音樂人志在過吓手癮,大家好朋友實在唔需收$$ 呢 :D

查實唔考試我哋都可以自己玩吓夾吓歌jeh,keep住有d水準好d ...hahaha

作曲?? 我都想,不過o係文化中心呢d"地獄工廠"做嘢邊有時間ah,重我mom入埋醫院,我想瞓多d時間都冇 ah...攰得要死 ...

琴 ... 我都係鐘意自己彈自己學多過教,u r rite,宜家d家長及學生都係癲ga ...都唔係路去學嘢 ... 7-8成都係咁