Wednesday, April 30, 2008

鼎鼎大名之Starbucks 的故事

花子今日與友人閒聊,說出了一件多年前之趣事,可以同大家分享一下


話說花子數年前同媽媽去了New York探望在他鄉生活之弟弟,有一日花子與花媽去了Macy逛街,行行企企左數小時太疲累之二人就決定去Starbucks坐坐,順便休息休息一下~~~~

千辛萬苦找到有枱可以坐,花子與花媽有以下之對話~~~


花子: 媽咪妳要飲 mug 野?

花媽: 幫我叫一杯『熱杏霜』~~~~

花子: 阿媽Starbucks係無杏霜~~~~

花媽: o甘妳幫我叫一杯『熱Horlick』~~~

花子: (帶點不耐煩回應) 阿媽Starbucks係無Horlick~~~~

花媽: o甘妳幫我叫一杯『熱華田』啦~~~

花子: (帶點火滾回應) 阿媽Starbucks係無華田 o架~~~~

花媽: o甘Starbucks係有mug野飲 o架?

花子: 係得咖啡同茶~~~

花媽: o甘妳是旦買杯比我啦~~~~


(以上絕對真人真事,真係好似麥o麥D對話)


回家同弟弟說起此事,弟弟居然回應話~~~~阿媽我‘弟’時開間有賣杏霜、華田同Horlicks ge Starbucks 比妳~~~~真係救命呀!

4 comments:

Anonymous said...

咁都OKAY既... 至少都係飲品丫~ 如果當正STARBUCKS 係茶餐廳,應該會問有冇常餐.

Hay

~花子~ said...

救命呀!我媽媽是連去酒店吃自助餐,o果杯餐飲都會叫『杏霜、Horlick或華田』~~~

係佢個習慣,完全無考慮身在何處~~~~總之唔係激死、就係笑死

林檎妹子 said...

我倒是好奇 Starbucks 會授權給妳弟弟開這樣的 Starbucks。:-p

~花子~ said...

我想如果有o果間一定唔係叫『星巴克』,應該叫『兜巴星』~~~~