Saturday, February 2, 2008

堂課




花子昨晚上課之新作,Fei Sir 講課 ga 速度其實都幾快,真係轉數低D or 唔留心分分鐘就走寶,多謝鄰座同學們之提點,讓昨日『燥底』 ga 花子都能夠順利完成堂課~~~~~~~~謝謝你們 ga食物同愛心~~雖然見識到花子發癲 o個面~~~~~~仍然都好鎮定~~~~~利害利害~~~的確是高人~~~~Wow~~~~~

同學們距離下堂都有一段日子,雖則都有功課一大堆,花子在此先祝大家新年愉快,千萬別冷倒及唔好食壞肚皮,鼠年再見~~~~~~

By the way, Sandy謝謝妳 ga 來電,其實我想下次我地見面之時,可否去SOHO食好好味pizza,我回港後再同妳約實時間 la,唔知到時仲有沒利是呢?天氣好凍妳和阿東都要好好保重~~~~~~Take care & keep in touch!

1 comment:

sumyee chilok said...

當然可以去 Daddyo's食 pizza啦,阿東都唔知幾鍾意,多個人重可以叫多d唔同嘢食呀,諗起都開心 :D .... 利是亦都no problem啦,我會reserve畀你、你安心又開心咁同屋企人去旅去啦,記得影多d相畀我哋睇呀!!
你同你家人都take care 嘞,真係好凍、一唔小心就好易病ga la ... Happy Chinese New Year & see u soon!!!