Friday, February 22, 2008

Sincerely thanks to you~~~

Sumyee,

謝謝妳為花子送上 feedback 與關注,『雪中送炭』比起錦上添花更能令人欣慰,現今這個世代每人都漸漸被世界的價值觀所吞噬,很多正義與真理都已變得扭曲,要自保為有選擇冷漠或盲目跟隨

~~~~~~~~一個多可悲的世代~~~~~~~~~


我沒事啦!昨晚只是有感而發,情緒突然被激發,花子很明白情緒這麼容易被動搖,是因為多年被壓力所吞噬,花子現已變成『易碎品』,最近花子有一點點壓力在身,可能就是那一點點失衡就如此~~~~~~


今天花子已回復正常,明白自身的情況,要堅強堅守,就算只有1%會復發的機會率也要緊慎~~~~~~謝謝妳成為花子的守護天使~~~~妳都要保重!


花子上

p.s. 我上星期有send email 約你們食飯,看你一直沒回覆我想可能寄失了,我們可以約在3月嗎?

1 comment:

sumyee chilok said...

hi Michelle,你冇嘢ma??身體又有小毛病la?? 我都成日有風邪(感冒ah ...hee),take care ar...
我真係冇收你email wor,你係咪send 去 sumyee109@gmail.com??? 三月ok,你想約邊日ah?
同埋我哋想plan吓自己去Hokkaido,你係咪有資料ar?
weiwei易碎品,我都唔好你好多,我知我哋好需要"萬能超能膠"嘅幫助,heehee知唔知係乜ah?? 就係Bible lor,我成日唔用、所以成日碎裂ah haha ...